Followers

Thursday 30 January 2014

Semua di Tangan Tuhan

 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
 
 
 
~✿ JODOH, DI MANA JODOHKU? Kenapa aku masih lagi BERSEORANGAN..tiada sesiapa di sisi, tiada jodoh yang mahu muncul lagi..KENAPA? kenapa jalan hidupku masih belum ditemukan lagi. . . ✿~

>>> Kini, aku SEDAR..ya, mungkin Allah tidak memberikan aku jodoh lagi kerana mungkin aku BELUM CUKUP KUAT, BELUM CUKUP BERSIAP untuk menerimanya..atau mungkin juga terlalu BANYAK DOSA dan KESALAHAN yang telah aku lakukan..aku perlu MEMBETULKAN DIRIKU terlebih dahulu, aku harus memperbaiki diriku untuk menjadi seorang yang cukup sedia untuk menerima siapa jua BAKAL JODOHKU, BAKAL SUAMIKU kelak..♥♥
 
 
Contengan : Copy n paste..mesti ramai muslimah di luar sana risau akan perkara ini.. Semua ini terletak di tangan Tuhan..Biar takdir yg menentukan..Sabar dan banyakkan berdoa..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...